Firma bez strony internetowej- bardzo zły znak

mową?Początki e-commerceZa pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał s

Dodane: 11-08-2016 10:46
Firma bez strony internetowej- bardzo zły znak Tworzenie stron Łódź
to jedna z prężnie rozwijających się branży w sieci. Prawie każda firma posiada witrynę w sieci, a nowo powstałe chcą ją jak najszybciej założyć. Czy opłaca się kupować stronę firmową?

Początki e-commerce

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny


Plan strony internetowej

Internauci dużą wagę przywiązują do rzetelności stron internetowych. Jeżeli zauważą kilka razy, że na jakiejś stronie zostały zamieszczone nie sprawdzone informacje, mogą zaprzestać wchodzenia na nią i wybiorą sobie jakąś inną stronę, poruszającą taką samą lub podobną tematykę. Swoją własną specyfikę pod tym względem posiadają strony informacyjne, na podstawie których internauci wyrabiają sobie własny pogląd na świat.

W gąszczu różnych stron internetowych ważne jest, aby zostały one stworzone według przyjętego wcześniej planu i posiadały słowa kluczowe adekwatne do swojej tematyki. Tylko w takim wypadku jakaś strona internetowa pozostanie popularna przez dłuższy okres czasu, a internauci chętnie będą na nią wchodzili.


Strona dla firmy= obowiązek

Dzisiaj firma bez strony internetowej nie istnieje i powinien wiedzieć to każdky, kto chce prowadzić biznes, a zwłaszcza internetowy. Załóżenie profesjonalnej strony niestety kosztuje i nie można w tym temacie oszczędzać, ponieważ to w końcu nasza wizytówka w sieci.

Jeżeli strona będzie wygladała 'tanio' to takie samo zdanie wyrobi sobie klient i najzwyczajniej w świecie pójdzie do konkurencji. Strona firmowa powinna sie wyróżniać na tle innych, konkurencyjnych stron. Przyciagać treścią i oczywiscie samą ofertą. Dobre i chwytliwe teksty również sporo pomogą w zdobywaniu nowych klientów.